Takut Terbang dan Dua Cara Mudah untuk Mengatasi Ia

Takut Terbang dan Dua Cara Mudah untuk Mengatasi Ia

A takut terbang tidak umum. Secara jujur, saya fikir ia harus normal. Maksud saya, apabila anda menganggap anda sedang hurtled melalui lapisan atas atmosfera pada kelajuan yang sangat besar, di dalam sebuah silinder timah - yang tidak akan takut?

Tetapi terbang telah menjadi begitu biasa, yang kini ia dianggap luar biasa untuk mempunyai takut terbang. Anda sudah diberitahu untuk snap daripada itu dan diberikan 'nasihat' lain tidak membantu. Nasihat yang anda telah dipertimbangkan, tetapi ia gagal untuk bekerja untuk anda.

Bagaimana anda boleh mengatasi ketakutan ini? Mengambil ubat-ubatan boleh membosankan anda cukup untuk dapat terbang tanpa panik buta, tetapi tidak apa-apa untuk mengatasi rasa takut yang mendalam berakar.

Dan oleh kerana deria tidak membantu anda kekal berhubung dengan gerak hati anda. Dan ini, emosi sebahagian besarnya diabaikan, boleh menjadi panduan anda, sekiranya kamu mendengar.

Meditasi boleh pergi jauh untuk membantu menenangkan anda dan mencairkan ketakutan yang tidak rasional, sambil memastikan anda peka dan terbuka kepada perasaan dalaman anda. Dan saya menggalakkan semua orang untuk bermeditasi secara tetap. Ia tidak perlu bermakna duduk di kedudukan teratai dan melaungkan selama setengah jam. Ia boleh jadi semudah duduk diam-diam, menutup mata anda, dan membenarkan minda anda untuk hanyut.

Hanya beberapa minit ini secara tetap, di seluruh setiap hari, boleh melakukan keajaiban untuk keamanan keseluruhan fikiran anda. Dan anda boleh melakukannya di mana sahaja - di lounge lapangan terbang, duduk di taman, di kereta, dalam teksi, walaupun anda terjebak di lampu isyarat.

Satu lagi cara yang baik untuk membantu anda dengan apa-apa kebimbangan atau ketakutan adalah untuk mengambil Bach ubat bunga Remedy Penyelamat. Ini adalah cara yang mendalam, tetapi lembut untuk mengatasi rasa takut. Dan anda tidak boleh berlebihan pada Remedy Penyelamat.

Jika anda agak malu dengan kerap mengambil satu dos, anda boleh meletakkan beberapa titik dalam botol air anda. Mereka setiap kali anda mengambil seteguk air, anda juga mendapat rawatan.

Lama kelamaan, ketakutan anda terbang akan berkurangan dan boleh hilang sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar