Batu hempedu Rawatan Alternatif - Langkah Mudah Stones Pas Sememangnya

Batu hempedu Rawatan Alternatif - Langkah Mudah Stones Pas Sememangnya

Yang terbaik rawatan batu hempedu alternatif adalah salah satu yang membersihkan pundi hempedu, usus dan hati. Organ-organ ini penting adalah penting untuk badan yang sihat. Apabila organ-organ tidak berfungsi dengan cekap, hasilnya boleh menjadi batu karang dan komplikasi lain.

Artikel ini bertujuan untuk semua orang-pesakit yang berhadapan dengan batu karang. Yang benar adalah bahawa anda tidak perlu pembedahan membuang pundi hempedu anda untuk merawat batu anda.

Menjaga pundi hempedu anda dan lulus batu anda dengan ini rawatan alternatif batu hempedu!

Flushing batu karang

Lulus batu karang anda dan pembersihan badan dan organ-organ berjalan seiring. A membersihkan kolon adalah penting untuk menghapuskan toksin dari sistem gastrousus. Cara paling mudah untuk membersihkan kolon adalah dengan enema yang boleh dibeli di mana-mana farmasi. Kit enema akan menggunakan air dan lemon Suling jus untuk membersihkan sistem anda. Ia adalah disyorkan bahawa anda tidak menggunakan enema masin.

Sebelum rawatan alternatif anda, ia adalah penting untuk membersihkan badan anda dengan diet yang berserabut. Makan makanan yang tinggi serat akan bermula flush. Anda juga perlu makan 'makanan bersih' yang makanan dalam keadaan yang paling semula jadi mereka. Jelas sekali, anda harus mengelakkan makanan diproses untuk hari-hari pertama.

Makanan yang diproses termasuk makanan semua cepat, roti dan apa-apa yang berkotak. Dengan cara ini, anda akan memberi banyak organ-organ anda berehat daripada menapis toksin dari pemprosesan. Selepas 2 hari, anda harus bermula kit enema anda.

Anda akan melihat rasa lebih sihat dan anda lebih cenderung untuk lulus tanpa rasa sakit batu hempedu anda (s)!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar