Kebimbangan Dengan Sista payudara dan Cara Menyelesaikan Kedua-dua

Kebimbangan Dengan Sista payudara dan Cara Menyelesaikan Kedua-dua

Ada wanita yang mempunyai sista payudara sepanjang hayat mereka. Tisu terasa berketul-ketul. Pada itu sendiri, ia adalah jarang masalah.

Wanita yang mempunyai sista payudara sering tertakluk kepada banyak biopsi. Ini adalah sangat invasif. Pasangan ini dengan tahap yang tinggi kebimbangan yang datang dengan banyak ujian, dan anda baik dalam perjalanan untuk mewujudkan masalah untuk diri sendiri.

Cara terbaik untuk membantu anda adalah untuk menyelesaikan sista payudara pada tahap yang holistik. Ini mungkin bukan sahaja menyembuhkan sista, tetapi untuk menyembuhkan kebimbangan tinggi anda juga.

Oleh itu membolehkan melihat antara punca sista. Mereka boleh berlaku selepas anda mengalami kecederaan atau trauma kepada payudara anda. Sista dan ketulan agak biasa berlaku selepas kecederaan, dan tisu payudara amat sensitif, jadi ketulan dan sista akan menjadi hasil yang diharapkan.

Jika sista anda bermula selepas payudara anda telah cedera parah dalam beberapa cara, maka ubat homeopati Bellis perennis mungkin akan benar-benar menyelesaikannya dan kebimbangan anda.

Bellis perennis adalah trauma atau kecederaan ubat yang sangat baik. Jika berikut raja ubat kecederaan, Arnica, mengambil alih apabila ia berhenti.

Selain penyembuhan kecederaan pada payudara, ia juga adalah ubat yang terbaik selepas (atau sebelum) kelahiran jika anda berasa amat lebam, selepas pembedahan perut dalam (apa-apa, tetapi terutamanya histerektomi, D & C atau selepas mempunyai IUD dipasang). Ia juga baik untuk selepas anda mula menggunakan otot lagi, yang telah terbiar untuk beberapa ketika. Gambar biasa yang datang ke fikiran untuk itu adalah tukang kebun bermusim.

Bellis perennis digunakan terutamanya untuk wanita dan pelbagai trauma hormon, tetapi kerana ia adalah satu perubatan trauma, menyimpannya dalam fikiran untuk apa-apa kecederaan yang Arnica tidak cukup berjaya disiapkan.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar