Minyak Urut & Oils Pembawa

Minyak Urut & Oils Pembawa

Apabila pergi dalam untuk urutan profesional, ramai yang telah menjadi biasa dengan bersantai, melegakan sakit otot dan minyak urut berminyak yang terompah liang dan perlu dihapuskan selepas itu, tetapi masih meninggalkan rasa berat dan tidak selesa di belakang. Oleh itu, walaupun urut sering pengalaman yang baik, ia seolah-olah terdapat satu kekurangan. Anda perlu menyelesaikan untuk satu perkara dalam rangka untuk mendapatkan manfaat yang lain.

Tetapi ada yang mengatakan tidak lagi! Mengapa anda boleh meminta? Oleh kerana mereka telah membangunkan satu teknologi baru yang dikenali sebagai minyak pembawa. Minyak pembawa datang dari sumber semula jadi seperti biji anggur, minyak zaitun, minyak sayuran, badam, aprikot, dan avokado. Mereka penuh dengan vitamin dan mineral serta sering baik asid lemak dan antioksidan yang kuat. Ini jelas memberi manfaat kepada kulit anda, terutamanya apabila diurut ke dalam kulit.

Tetapi perkara yang hebat tentang minyak pembawa adalah bahawa mereka tidak perlu diurut dalam meresap jauh ke dalam liang-liang kulit. Minyak pembawa yang halus dan suci agar mereka serta-merta menyerap jauh ke dalam liang, walaupun dalam masa beberapa saat, tidak tersumbat sedikitpun kepada mereka. Terdapat beberapa syarikat-syarikat yang menggunakan apa yang dipanggil teknologi nano untuk membolehkan zarah bahan besar untuk dimuatkan ke dalam liang-liang kecil. Tetapi minyak pembawa telah dipintas keperluan untuk teknologi nano, menyediakan bahan-bahan yang berdikari dalam segala hal.

Jadi mengapa anda perlu mendapatkan minyak urut dan menggunakan minyak urut hanya dengan minyak pembawa? Sebab-sebab seharusnya jelas sekarang. Walaupun minyak urut lain sabar dan merosakkan apa yang sepatutnya menjadi satu pengalaman yang di sekeliling menyenangkan, minyak urut yang menggunakan minyak pembawa hanya akan menambahkan manfaat positif yang berkaitan dengan urutan baik yang dilakukan oleh ahli terapi urut yang berbakat.

Di samping itu, terdapat faedah yang anda akan dapat melihat lama selepas apa-apa urutan. Kemahiran terapi urut anda adalah akibat tidak dalam kapasiti ini. Oleh kerana minyak pembawa yang penuh dengan vitamin, mineral, antioksidan, dan asid lemak yang baik, kulit anda akan menjadi lembut, licin, bercahaya, dan sihat. Anda juga boleh menggunakan minyak urut yang betul dalam keselesaan rumah anda sendiri pada belakang, lengan, dan juga menghadapi untuk pelembap yang terbaik dan kesan berkhasiat yang anda boleh mencari dalam penjagaan kulit umum. Dan ada pula yang berehat otot sakit, ketegangan, dan sebaliknya di dalam dan diri mereka sendiri.

Jadi ringkasnya, jika ahli terapi urut anda menggunakan minyak urut berasaskan minyak pembawa, anda akan merasa dan melihat perbezaan serta-merta. Dan jika anda bernasib baik untuk mencari ahli terapi urut yang menyediakan perkhidmatan tambahan ini, anda juga harus mempertimbangkan membeli beberapa untuk diri sendiri untuk digunakan dalam keselesaan rumah anda sendiri kedua-dua di rumah urut dan penjagaan kulit umum dan bersantai. Potensi faedah minyak urut yang baik adalah benar-benar tidak berkesudahan dan tidak boleh diskaun kepada mana-mana tahap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar